Programhiba (BUG) bejelentése

A Sakkország KID és Sakkország BUSINESS játékszoftver komplex jellegéből adódóan nem garantálja, hogy az alkalmazás teljesen hibamentesen vagy bárminemű zavar nélkül működik, továbbá, hogy az minden berendezéssel és szoftver konfigurációval kompatibilis. A Sakkország KID játékszoftverhez nem biztosítunk terméktámogatást, de hálásak vagyunk, ha az esetlegesen keletkező hibákat (pl. BUG, fagyás, játékmenetben rejlő hiba) jelzed felénk! Amennyiben számos megegyező hibabejelentést kapunk, a hibát a következő termékfrissítésben igyekszünk kijavítani.

Amennyiben hibát találsz a programban:

  1. A vélelmezett hibáról azonnal készíts egy képernyőképet (Print Screen, ha Windowst használsz; bekapcsológomb + hangerő-csökkentő gomb, ha Androidon játszol)!
  2. Győződj meg arról, hogy a hiba tényleg a játékban van! (Jól tudom az alapvető sakkszabályokat?)
  3. Győződj meg arról, hogy az eszközöd megfelel-e az általunk javasolt rendszer- és technikai igényeknek!
  4. Ha úgy véled, hogy a hiba a programban van, küldj nekünk egy hibabejelentő üzenetet és a fejlesztői csapat kivizsgálja az esetet! 
  5. Ne felejtsd el csatolni a képernyőképet, mert csak így tudjuk a hibát hathatósan kivizsgálni!

Mivel a fejlesztési projekt jelentős részében folyt tesztelés, így reményeink szerint senki sem találkozik majd hibával! De emberek vagyunk, tévedhetünk és az informatika világában minden megtörténhet! 

Programhibáktól mentes, felhőtlen játékélményt kívánok!

Hibabejelentő űrlap