Programhiba (BUG) bejelentése
A Sakkország KID és Sakkország BUSINESS játékszoftver komplex jellegéből adódóan nem garantálja, hogy az alkalmazás teljesen hibamentesen vagy bárminemű zavar nélkül működik, továbbá, hogy az minden berendezéssel és szoftver konfigurációval kompatibilis. A Sakkország KID játékszoftverhez nem biztosítunk terméktámogatást, de hálásak vagyunk, ha az esetlegesen keletkező hibákat (pl. BUG, fagyás, játékmenetben rejlő hiba) jelzed felénk! Amennyiben számos megegyező hibabejelentést kapunk, a hibát a következő termékfrissítésben igyekszünk kijavítani.
Amennyiben hibát találsz a programban:
- A vélelmezett hibáról azonnal készíts egy képernyőképet (Print Screen, ha Windowst használsz; bekapcsológomb + hangerő-csökkentő gomb, ha Androidon játszol)!
- Győződj meg arról, hogy a hiba tényleg a játékban van! (Jól tudom az alapvető sakkszabályokat?)
- Győződj meg arról, hogy az eszközöd megfelel-e az általunk javasolt rendszer- és technikai igényeknek!
- Ha úgy véled, hogy a hiba a programban van, küldj nekünk egy hibabejelentő üzenetet és a fejlesztői csapat kivizsgálja az esetet!
- Ne felejtsd el csatolni a képernyőképet, mert csak így tudjuk a hibát hathatósan kivizsgálni!
Mivel a fejlesztési projekt jelentős részében folyt tesztelés, így reményeink szerint senki sem találkozik majd hibával! De emberek vagyunk, tévedhetünk és az informatika világában minden megtörténhet!
Programhibáktól mentes, felhőtlen játékélményt kívánok!